Opublikowano Dodaj komentarz

Zwiększony profit ze zdublowaną powierzchnią ładunkową

To oczywiste, iż każdy przewoźnik szuka redukcji kosztów i jednocześnie rezerwowych korzyści. Jednak gdzie są ukryte, gdy płatności zwiększone, a rywale wyczekują na swoją kolej. Otóż porada jest dziecinnie łatwa – pochyl się po to, co na podłodze. Dokładniej – zdublowanej podłodze, czyli budowy zamocowań, zarówno do skrzyń ładunkowych, jak i naczep, który tworzy następny poziom załadowczy. Podstawowym modułem takiego rozwiązania są prowadnice poziome, które przez prosty montaż i regulację, nie ma przeszkód zainstalować w zasadzie w każdym kontenerze. Wsporniki poziome osadzane są na wybranej wysokości w właściwie modelowanych i perforowanychszynach pionowych umieszczanych na bokach paki. Uzupełnieniem całego układu są ekstra listwy nośne, zaczepy, przegrody pomiędzy burtami i wstęgi mocujące. W wypadku mniej masywnych wyrobów na paletach, rozwiązanie to pozwala na umieszczenie nawet dwa razy tyle towaru. Rozwiązanie to cechuje łatwość montażu i stosowania, w ten sposób oszczędza się nie tylko kubaturę pojazdu, lecz również czas tracony na przysposobienie naczepy do większego obciążenia. Druga podłoga typu DFS do zamkniętych kabin i typ CTD III przeznaczony do plandekowców, pozwolą uzyskać konkretne korzyści z dodatkowego ładunku, a konkurencję zostawią w tyle, przez zaoszczędzenie czasu na jego przygotowanie do ekspedycji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *