Opublikowano Dodaj komentarz

Kłonice do burt

Do wykonania zabudowy skrzyniowej niezbędną częścią są kłonice burtowe. Dzielą się one na montowane z przodu lub z tyłu w wersji prawej lub lewej oraz montowane z boku. Produkowane są one w różnych długościach tak aby można było dopasować je do wysokości burt. W zależności od przeznaczenia zabudowy montuje się słupki stałe lub wypinane. Do kłonic wypinanych niezbędne jest zamontowanie kieszeni spawanej lub przykręcanej. Wszechstronna oferta umieszczona jest w witrynie sklepu www.autoakcesoria.com.pl . Słupki typu BX użytkowane są przy najbardziej typowych konstrukcjach burtowych o maksymalnej wysokości 60cm. Boczne i tylne posiadają możliwość odpinania co umożliwia szybki dostęp do całej skrzyni ładunkowej. Szczególną odmianą słupków BX są kłonice Alugrip, które zawierają aluminiowy korpus. Produkowane są tylko w wersji bocznej lub tylnej. Korzystną cenę w odniesieniu do jakości posiadają słupki ekonomiczne. Oferowane są w najbardziej popularnych wysokościach zabudów skrzyniowych 400 i 500mm.Kłonice typu K20 pełnią dodatkową funkcję zamków burtowych. Zapewniają także szybki montaż i demontaż burt. Dodatkowo oferowane są w dwóch odmianach – z lub bez możliwości możliwości przyłączenia kinetopu do konstrukcji plandekowej. Oferowane są w wysokościach od 400 do 1200mm. Wyższe kłonice wyposażone są w dodatkowe rygle zamykające co podwyższa ich wytrzymałość. Powszechnie słupki burtowe sprzedawane są w wersji malowanej lub surowej przeznaczonej do samodzielnego pokrycia farbą i zabezpieczenia przed rdzewieniem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *