Opublikowano Dodaj komentarz

Podwójna podłoga w kontenerze czyli większy załadunek kontenera na naczepie

Transportowcy bezustannie wyszukują możliwości zwiększenia przychodów ze swej gospodarczej działalności. Obcinają wydatki, optymalizują kursy transportów, przerabiają flotę pojazdów. Jednak w czasie aktywnej rywalizacji w sektorze spedycyjnym bywa to niewystarczające. Jednakowoż są jeszcze alternatywne możliwości do tego biznesu. Najwidoczniej tak i absolutnie nie małe. Podwójna podłoga kontenera DFS w kontenerze, to znakomity klucz na zwielokrotnienie możliwości transportowych. W ekspresowym wydaniu wszystko odnosi się do zestawu belek oraz podparć z możliwością regulacji wysokości a także o nieskomplikowanym montażu. Wszystko uzupełniona listwami bocznymi do przymocowania towaru do wszystkich czterech bocznych burt naraz. Nowością w owym rozwiązaniu jest prostota załadowywaniu a także wyładowywaniu za pomocą widlaka. Oraz możliwość przewożenia palet o różnorakiej wysokości, jaką nadaje użycie niezależnych od siebie belek poziomych. Formuła jest tak przemyślana, by kierowca w pojedynkę mógł projektować umieszczenie po kolei paczek z paletami w kontenerze, uwzględniając ich odmienną wysokość oraz prymat przy wyładowaniu. Te belki wykonane mogą być z bardzo wysokiej przewagi anodowanego aluminium, przeciągając tym samym ich trwałość i łatwy sposób montowania. Podobne techniki będą równocześnie do użycia w naczepie do ciężarówki. Z tak przebudowanym kontenerem załadowczym, możemy dzisiaj zwojować cały świat, no może tę z pajęczyną dróg transportowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *