Opublikowano Dodaj komentarz

Rekonstruowanie burty bocznej samochodu ciężarowego

W tym ostatnim blogu już pisaliśmy o łatwym sposobie zakupienia koniecznych elementów do remontowania burty bocznej własnego samochodu towarowego. Jakże w praktyce należy te składowe dla własnych potrzeb dobrać. Każdy jeden prowadzący pojazd bez kłopotu będzie mógł odpowiedzieć na zadane pytanie. Należy tylko w pokładach pamięci znaleźć podzespoły własnej skrzyni załadowczej i dopasować z asortymentu dostawcy elementy, nadające się do wymiany na nowe. Zaczynamy od podstawy w normalnej zabudowie samochodu, każda skrzynia ładunkowa będzie złożona z części kratownicy stalowej montowanej wprost na tak zwanym widelcu. Na szkielet naszej podłogi, dopiero montujemy antypoślizgową płytę z zamontowanymi kółkami do zamocowania naszego ładunku. Kolejno trzeba do metalowego obramowania, na stałe przymocować przednie słupki burtowe, takie znajdujące się za kabiną. Oraz później te z tyłu i te pośrodku słupki burtowe wraz z zamkami słupka umożliwiającymi je uchylić albo dokumentnie wymontować w trakcie rozładowywania. Mając na uwadze że na końcu zamontowujemy w bocznych burtach przekraczających wielkość czterech metrów na autach wraz z montowaną płachtą plandeki. Śród słupków na przegubach zawiasów, montujemy burty aluminiowe złożone z profili aluminiowych. Krok za krokiem ten na dole, znajdujący się w środku lub ten pod plandekę i na górze jako wykończeniowy górny panel burty. Do pełnej kompletacji starczy dobór burtowych zamknięć z wyborem takiego zamontowania po prawej albo tej lewej bocznej burcie. To wcale nie trudne, zaprawdę? Nareszcie każdy z nas wszystkich przed laty zabawiał się w układanie kolorowych klocków, to prawie to samo wszakże na zdecydowanie większą kubaturę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *