Opublikowano Dodaj komentarz

Podwójna podłoga w samochodzie dostawczym

Dla każdego posiadacza samochodu dostawczego najważniejszymi zagadnieniami w trakcie realizowania usług transportowych jest czas oraz opłacalność. Rozwiązaniem pozwalającym zwiększenie przestrzeni ładunkowej oraz możliwość przewożenia większej ilości ładunku jest podwójna podłoga. Wspiera się ona na płytach nośnych oraz profilach z uchami typu AJS, czyli otworami mocującymi które przypominają dziurkę od klucza. Do kłonic przymocowuje się pionowe panele z otworami, które umożliwiają dowolnie ustalać wysokość drugiej płaszczyzny podłogi w zależności od wysokości ładunku. Ponadto wysokość może być ustalana niezależnie dla każdego obrębu pomiędzy słupkami. Do pionowych paneli przymocowuje się belki konstrukcyjne podłużne a także poprzeczne belki nośne dla palet. Dodatkowo można zamocować belki pomocnicze, które służą do wzmocnienia konstrukcji przewożonego towaru. System podwójnej podłogi jest nieskomplikowany w złożeniu. Pozwala na otrzymanie dodatkowego poziomu załadunkowego do 12 ton. W przypadku palet typu euro zwyczajowa ich liczba na naczepie jest równa 33 sztuki. Po zainstalowaniu podwójnej podłogi ich liczba może być równa nawet 66 sztuk. Układ podwójnej podłogi to oszczędność czasu i pieniędzy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *